Pre-LF2K moede - debriefing

From: Jon T. Erichsen (none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 Feb 2000 - 23:06:07 CET

From: "Jon T. Erichsen" <none@web28--staff.web.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Pre-LF2K moede - debriefing
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 28 Feb 2000 23:06:07 +0100 (CET)

Hej,

Som lovet en kort debriefing efter voeres moede.

Til moedet kom "BSD/Dk core team" (Flemming Jacobsen,
Phil Regnauld, Anton Berezin, Vadim Belman og jeg selv),
Torben Hansen, Morten Joergensen, Michael Hembo og
Peter Holm.

Dette vil virke lidt opsummerende i sin struktur -
det er lige netop hvad det er.

Vi snakkede om muligheden for at lave flere mailinglister,
som f.eks. en for konferencer. Dette vil maaske nedsaette
forvirringen omkring denne slags arrangementer en smule
i fremtiden.

Ingen OpenBSD/NetBSD brugende mennesker kom til dette
moede, saa vi regner ikke med at kunne snakke om dette
emne paa konferencen.

Vi vil ikke have Internet konnektivitet under konferencen.

Vi regner med at kunne udlevere en FreeBSD 3.4-R CD (Walnut
Creek distribution CD1) til alle deltagende under
konferencen. Philippe vil lave et stykke "promotional"
(pro-Walnut Creek) papir som vi laegger sammen med CD'en,
og Torben Hansen vil lave en hurtig "newbie installation guide".

Vi mangler koerelejlighed til transport af udstyr ud til
Symbion fredag aften (frivillige?)

Opdateret online deltager, aktivitets og hardware lister:

http://www.bsd-dk.dk/LF2K.html (ja, jeg glemte .html i min sidste mail)

I er velkomne til at skrive til mig hvis I mener der boer
rettes i denne side.

Haaber jeg ikke glemte noget ..

Jon T. Erichsen
BSD/Dk "core team member" - det lyder jo godt! :)