Sv: Stilhed før stormen

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Feb 2000 - 20:53:01 CET

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: Stilhed før stormen
Date: Sun, 27 Feb 2000 20:53:01 +0100

Nå ... så var der da en der vågnede :-))

Desværre ingen harddiske ... jeg kan desværre heller ikke komme d. 28.

Denne liste har været på før ... det må være officials listen (ligner lidt den fra ON99 :-)) )

> Deltagerne:
>
>Anton Berezin
>Vadim Belman
>Flemming Jacobsen
>Peter Holm
>Michael Larsen
>Kenneth Karlsson
>Phil Regnauld

Jeg har for 120nde gang rykket min chef for de dersens sponsor ting .. men nu siger han nej :-( however, jeg har snakket med mammut, vi kan få lavet t-shirts derude, desværre er det bare lidt dyrt i opstart, ca. 400 kr for masteren, således at ca. 10 t-shirts ville komme op i en pris på omkring 120,- kr. pr. stk. Efterfølgende vil det jo blive billigere, da masteren er lavet. Jeg ligger desværre ikke inde med en røvfuld penge til at få os startet .... så er der stemning for det eller skal vi bestille nogen i USA ?
Jeg havde en tanke om det danske BSD/Dk (den med dannebro farverne) logo over venstre bryst, og det brede "FreeBSD - The power to serve" logo på bagsiden.

M.v.h
Kenneth Karlsson
* CDS / CDA
* BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk