Re: forts. vmware

From: Karl Krukow (none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 29 Dec 2000 - 14:59:59 CET

Date: Fri, 29 Dec 2000 14:59:59 +0100
From: Karl Krukow <none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: forts. vmware

On Fri, Dec 29, 2000 at 02:40:15PM +0100, Sven Esbjerg wrote:

> Prøv lige at kontrollere at den virkelig er sat. Jeg bruger selv XFree4 og har
> ingen af de nævnte problemer.
> --
> Sven

Jeps, den er sat. Desuden virker det ogsaa i console mode. Det er underligt, er der ikke
andet man skal goere end at saette den variabel?

mvh
Karl

ps jeg fik vmware til at koere med 98 ved at hack'e lidt i config.sys og autoexec.bat paa
startup disken. Jeg forstaar dog stadig ikke hvad problemet var...