flere ting...

From: Karl Krukow (none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 17:21:40 CET

Date: Mon, 18 Dec 2000 17:21:40 +0100
From: Karl Krukow <none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: flere ting...

Tak for hjælpen med LaTeX.
Det hjalp lidt at installere teTeX, nu brokker den sig over færre fonte, men stadig nogle stykker - hvis der er nogen der har andre tricks vil jeg gerne høre det.

Jeg har et andet problem: da jeg (naivt) istallerede for nogle måneder siden, satte jeg blot en ca. 2 GB partition af til FreeBSD. Efterhånden som jeg begyndte at bruge FreeBSD mere og mere, bestemte jeg mig for at lave nogle af mine fat partitioner om til ufs'er. Mit problem er at jeg er ved at løbe tør for plads på min hoved partition /

Nu kunne jeg godt tænke mig at fx have /usr installeret på en anden partition på en anden hd. Er dette overhovedet muligt uden at geninstallere?

Pt er / mountet som en partition, mens jeg ønsker flere partitioner til fx
/usr
/usr/home

mvh
Karl

--
"To make an apple pie from scratch, you must first create the universe" -  Carl Sagan