Newbie

From: Rasmus Jensen (none@info--nttech.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 02:28:48 CET

From: "Rasmus Jensen" <none@info--nttech.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Newbie
Date: Mon, 18 Dec 2000 02:28:48 +0100

Nu er jeg kommet igang med FeeeBSD 4.2. Jeg er totalt newbie og søger derfor
titlen på en bog der guider en begynder igennem principper såvel som
fremgangs måder. Jeg har hentet FreeBSD Handbook som jeg også er meget
tilfreds med, men stadig - en bog der kommer med konkrete eksempler og
guides.

Bliver der afholdt "træf" for FreeBSD brugere? Jeg har hørt om fænomenet fra
SSLUG hvos folk mødes til store installations fester, er det noget der også
sker i det danske FreeBSD miljøet?

Mvh
Rasmus Jensen aka badedyr