RE: RE: PHP4/MySQL installeret fra ports fejler?

From: Jacob Nielsen (none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Dec 2000 - 11:50:54 CET

Date: Thu, 7 Dec 2000 11:50:54 +0100 (CET)
To: Tommy Eriksen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: RE: PHP4/MySQL installeret fra ports fejler?
From: Jacob Nielsen <none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk>

heh nåh ok. Jamen bare det virker så er det jo fint nok.

/Jacob

Thu, 7 Dec 2000 10:40:24 , Tommy Eriksen

 wrote:

Davser,

>hmm tjah det er en lidt underligt fejl må man sige.

Det må man sige.

>En mulighed ville måske være at ominstallere PHP delen (husk at gemme dine
ændrede conf\\\'er). Jeg har selv haft en hylen masse sjov ud af disse 3 ting.
Det plejer dog at lykkedes til sidst. Det sidste jeg gjorde var på denne
måde:

>1. Installerede Mysql serveren (default settings).
>2. Installerede Apache.
>3. Installerede PHP (MOD) og valgte naturligvis bl.a. mysql.

>I hvilken rækkefølge har du installeret det?

1 Installerede MySQL server
2 Installerede Apache
3 Installerede PHP (med MySQL-ting valgt, selvfølgelig).

Jeg prøvede at geninstallere 2-3 gange og blev så lidt hys.
Det endte med, at jeg smed en MySQL-3.22.30 ind i stedet, og så fungerede
det pludselig perfekt.

/Tommy