Hey :) IPFW tingest...

From: Jakob Hartmann (none@Kaboom--aliens.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Aug 2000 - 10:32:16 CEST

From: "Jakob Hartmann" <none@Kaboom--aliens.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Hey :) IPFW tingest...
Date: Fri, 11 Aug 2000 10:32:16 +0200

Hejsa...

Nu har jeg fulgt instrukserne på http://dot.adsl.dk/natd og min server funger perfekt... ihvertfald Gateway delen... nu har jeg bare et par spørgsmål:

Hvordan får man IPFW til at lave en redirection, sådan at alle requests på port 23 bliver smidt videre til en server på indersiden af gateway'e??

Og et spørgsmål mere.. jeg har problemer med IRC DCC... jeg kan fint modtage DCC chat og filer.. men jeg kan ikk sende dem...
jeg har rodet med EzBounce.. og har ogs fået selve IRC delen til at funge.. men DCC proxy'en virker nada...

Nogen der har lidt forslag?? Evt. nogle eksempler..

På forhånd tak :)

/Jakob

FreeBSD Kicks ASS!!!