Re: Hejsa..

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Aug 2000 - 20:14:41 CEST

Date: Mon, 7 Aug 2000 20:14:41 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hejsa..

On Mon, Aug 07, 2000 at 08:00:21PM +0200, Bo Rasmussen wrote:
> Er der nogen, der kender til om det "Efficient Networks" netkort der følger med teledanmarks netexpress pakke,
> Kan køre under FreeBSD 4.1.
>
> ( jeg har undersøgt om FreeBSD 4.1 understøtter, men der er kun et netkort fra dem og TD kan ikke give mig svar på
> hvilken model det er!!)

Der er mig bekendt ingen driver i FreeBSD til det efficient 3010 kort,
ligesom der ikke er support for PPPoA, men se evt. tråden PPPoE test i
tele.internet.adsl, det er der support for i FreeBSD, det er i test
fasen, og ingen garantier for at det bliver til et produkt, men for mig
virker det fint på min bærbare ...

/Jesper