Re: ATAPI CD-R og burncd(8)

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Apr 2000 - 17:38:52 CEST

Date: Mon, 10 Apr 2000 17:38:52 +0200
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ATAPI CD-R og burncd(8)

Sune Stjerneby wrote:

> Hvilke ATAPI CD-R drev kan anbefales til braendning under FreeBSD med burncd(8).
> Har nogen gode/daarlige erfaringer med specifikke drev?

Jeg har i hvert fald ikke kunnet få det til at virke med et HP
8100i-drev, og jeg læste lige om en anden 4.0 bruger, som ikke kunne
få et endnu ældre HP-drev til at virke. Fælles for os begge er dog, at
vi ingen problemer havde med burndata-scriptet under 3.x (og det
virker ikke under 4.0).

Hvis nogen har fået det til at fungere med et HP-drev ved at pille ved
et eller andet, er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark