startx som normal user..

From: mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Oct 1999 - 13:44:06 CEST

Date: Mon, 25 Oct 1999 13:44:06 +0200
From: mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: startx som normal user..

Hej liste..

Jeg haaber at dette er det rigtige forum for denne slags spoergsmaal.
Hvis det ikker er, saa send mig endelig et andet sted hen.. :o)

Foerst tusind tak for hjaelpen med FreeBSD paa min Toshiba labtop. Jeg
fandt den rigtige driver, og "Lisa"(min labtop) koerer nu
upaaklageligt med X i farver og det hele..

Nu har jeg saa en desktop maskine her, som koerer FreeBSD version 3.3.

Jeg har installeret og configureret XF86 med /stand/sysinstall - som
root!! Naar jeg er logget ind som root koerer det hele fint (i
farver!:o) men hvis jeg logger ind som en anden user, starter den ikke
X. Den giver fejlbeskeder som:

"There is no mode definition named "800x600"

Fatal server error:
No valid modes found

Jeg proevede at kikke paa www.Freex86.org og paa mailarkivet, men jeg
kunne ikke finde noget der kunne hjaelpe mig saerlig meget..

Er der nogen der har set det foer?

Mads (a absolute beginner)