BSD paa toshiba...

From: mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Oct 1999 - 12:06:46 CEST

Date: Fri, 22 Oct 1999 12:06:46 +0200
From: mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: Søren Klintru <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: BSD paa toshiba...

Mit problem med adaptoren er, at jeg kun kan faa den tilat vise X i
B/W og 640x480.. Osse selvom alt er sat op til 600x800 og masser afr
farver (hvad sagtens kan lade sig goere i Windows - Sorry.. Jeg ved
det er plat at skrive ;o)!).

Jeg takker for linket til driveren.. jeg vil proeve den i aften..

Mads