SV: "Jeg er v{k" feauture

From: Phil Regnauld (none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Oct 1999 - 11:11:12 CEST

Date: Wed, 13 Oct 1999 11:11:12 +0200
From: Phil Regnauld <none@regnauld--ftf.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: "Jeg er v{k" feauture

-----Forwarded message from owner-bsd-dk@hotel.prosa.dk-----

From: Dennis Helligsø <none@dennis--helligsoe.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@hotel.prosa.dk'" <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 12 Oct 1999 18:37:32 +0200

Hejsa igen.

Hmm.. muligvis et dumt sp|rgsm}l, men hvordan 'integreres' dette i den
daglige k|rsel? Jeg kan fint f} en bruger til at oprette den der away-file,
men kan ikke helt se sammenh{ngende mellem den og hvordan FreeBSD kan se at
den skal sendes?

Jeg er da ogs} interesseret i at h|re mere om "vacation programmet" :-)
Hvad er det? Om end det ville v{re smartest om det var noget der allerede
var indbygget i FreeBSD (procmail?).

P} forh}nd tak igen ...

   ... dennis.helligs| (dennis@helligsoe.dk)