Re: ATM og TeleDanmark DSL

From: Anders Dinsen (none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Oct 1999 - 23:11:55 CEST

Date: Mon, 4 Oct 1999 23:11:55 +0200 (CEST)
From: Anders Dinsen <none@dinsen--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: ATM og TeleDanmark DSL

Jeg kiggede på mailinglisterne på netbsd.org og kan konstatere, at
Ameritech gør det samme som Teledanmark (hvor mon de har det fra), så der
er nogen, der er interesseret i at få dette til at virke.

On Sun, 3 Oct 1999, Soren S. Jorvang wrote:

> Der findes en halvfaerdig SpeedStream 3010 driver til NetBSD (ogsaa

Ved du hvem der arbejder på den (det er eni-25-kortet)?

> portet til FreeBSD), men jeg kender ikke til nogen frit tilgaengelig
> RFC 2364 PPP-over-AAL5 implementation.

PPP-over-AAL5 lader til at være forbundet med PPP-over-Ethernet. Det har
der været en, der spurgte om på netbsd-help i august.

--
Anders Dinsen
dinsen@danbbs.dk