Re: Loginnavne

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 29 May 1999 - 12:05:33 CEST

Date: Sat, 29 May 1999 12:05:33 +0200
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Loginnavne

Kenneth Karlsson wrote:

> Jeg kører jo et lille webhotel, og kom i den forbindelse til at tænke på om det var muligt at lade mine kunder logge ind med deres mailadresse som loginnavn, altså hele mailadressen: bruger@domain.dk ???

I princippet kan det godt lade sig gøre, men det er på eget ansvar,
hvis dine brugernavne skal være længere end 8 tegn, og det kræver en
mindre modifikation til systemet.

Læs mere i FreeBSD FAQ'en: http://www.freebsd.org/FAQ/FAQ232.html#235

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark