Re: X og Grafikkort og WM's

From: Randall Flagg (none@rf2053--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 May 1999 - 15:35:19 CEST

From: "Randall Flagg" <none@rf2053--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: X og Grafikkort og WM's
Date: Wed, 26 May 1999 06:35:19 PDT

>From: Michael Larsen <none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
>To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
>Subject: Re: X og Grafikkort
>Date: Tue, 25 May 1999 21:43:17 +0200
>
>Hmm Lyder som et godt råd, Grunden til at det blev et G200 hos mig
>er at jeg fandt et godt tilbud :))...
>.... og så det faktum at jeg praktisk talt aldrig har intresseret mig
>videre meget for grafik kort..(eller anden GUI hardware for den sags
>skyld.) :)

>jeg
>med

>havde
> [...]
G200 3d Acceleration under-
XFree86 / Mesa - http://www.on.openprojects.net/glx/

personlig har jeg aldrig brugt kortet. meen .
erm . forresten er der ikke en der gider at remove mig fra maillisten .
ikke at den ikke er interessant . men . jeg kan ikke stahve. oeh.
jeg er i thailand / singapore for tiden og tjekker kun min email sporadisk.
hvilket ikke er saa godt for min account bliver floodet af beskeder som jeg
hverken har tid eller penge til at laese igennem.;)

held og lykke .
ps ,, for tiden bruger jeg enlightenment / gnome paa min workstation
og afterstep paa min baerbar . kan bedst lide afterstep . det virker som om
at enlightenment har et mem leak problem . (det har afterstep ogsaa men i
mindre grad) .

ciao . sawasdee kap. osv.