Re: Succesfuld test

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 May 1999 - 16:30:52 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Succesfuld test
Date: Fri, 14 May 1999 16:30:52 +0200

>Der kom nogle interesante ting frem under ON99, jeg snakkede med 2 gutter
>fra Jylland, som var ved at lave T/R støtte til FreeBSD, så hvis i læser
>dette må i gerne melde jer !

Jamen hermed gjort :)

>Desuden var der rygter om at olicom var hoppet på vognen, og var igang med
>at udvikle.

Olicom driveren er udviklet af Larry Lile, og den virker for de fleste. Jeg
havde dog problemer, og har valgt indtil videre (i morgen :) ), at skyde
skylden på mit kort, da det som sagt virker for de fleste andre.
Jeg får 2 nye Olicom kort i morgen, og der tester jeg igen.

Larrys driver virker til både ISA og PCI Olicom kortene, der kan læses lidt
på anarchy.stdio.com, men driveren er med i 4.0 CURRENT branchen.

>Jeg glæder mig, jeg har mange kunder som har lyst til at prøve, men jeg kan
>jo ikke rigtig tilbyde dem noget andet end Linux, der har Token Ring
>understøttelse.

Nu må vi se om Nicolai kan få noget hjælp til hans IBM PCI driver, det tager
en del tid, og det har man jo ikke altid så meget af.