SV: Succesfuld test

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 May 1999 - 08:37:26 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'sune'" <none@dnv--dkik.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Succesfuld test
Date: Fri, 14 May 1999 08:37:26 +0200

Nej desværre ikke.

Der kom nogle interesante ting frem under ON99, jeg snakkede med 2 gutter
fra Jylland, som var ved at lave T/R støtte til FreeBSD, så hvis i læser
dette må i gerne melde jer !

Desuden var der rygter om at olicom var hoppet på vognen, og var igang med
at udvikle.

Jeg glæder mig, jeg har mange kunder som har lyst til at prøve, men jeg kan
jo ikke rigtig tilbyde dem noget andet end Linux, der har Token Ring
understøttelse.

M.v.h
Kenneth Karlsson
CDS / CCA