x11 hjælp

From: sune (none@dnv--dkik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 May 1999 - 07:02:04 CEST

From: "sune" <none@dnv--dkik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: x11 hjælp
Date: Thu, 6 May 1999 07:02:04 +0200

HI !
Ganske kort:
Jeg har før brugt Linux...så jeg vil gerne vide:
Har FreeBSD en tilsvarende til Glint ??
og ikke mindst hvis jeg nu gerne vil køre ICE-WM (som ligger på
freebsd-cd'en)
Hvordan gør jeg det? ,jeg står i # og har lige logget ind som root for
første gang.
Findes der noget om det på INET ? (så vil jeg gerne vide hvor..så jeg kan
printe det ud...)
I linux skal man rette .Xclients ,hvad hedder den i FreeBSD og hvor ligger
den??
Kan jeg bruge RPM filerne fra min linux til freebsd?
Håber nogen kan og vil svare....(hvis i vil kan i sende det direkte til
mig)
-Sune (Email: dnv@dkik.dk)