Re: ON99

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 18 Mar 1999 - 20:07:45 CET

From: "Søren Klintrup" <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: ON99
Date: Thu, 18 Mar 1999 20:07:45 +0100

Jeg har både FreeBSD 3.0 og FreeBSD 3.1 på "orginal" CD .. dvs. cdrom.com's
installations CD'ere ...

jeg er ikke klar over om jeg bare må kopiere dem frit eller hvad ... men om
ikke andet skulle det kunne lade sig gøre at udlåne den til et godt formål
... - jeg regner også selv med at kunne deltage i disse festligheder ...

Et andet problem må være servermaskiner .... - og vi skal vel også have
etellerandet der viser hastighed og stabilitet af FreeBSD ??

/Søren