SV: ON99

From: Torben G. Hansen (none@tgh--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Mar 1999 - 02:08:49 CET

From: "Torben G. Hansen" <none@tgh--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@hotel.prosa.dk'" <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: ON99
Date: Fri, 12 Mar 1999 00:08:49 +-100

Nååh ... Du vil kun dræbe alternativbegavede pingviner.

Det jeg mente var: Hvorfor ikke hjælpe pingvinen til et godt liv som workstation og hvis nogle ønsker at installere en Server så henvis dem til *BSD.

.... når et grafisk interface til Linux(sikkert udviklet i java) ser dagens lys, så bliver jagtsæsonen kortere.

Virker det, er det stabilt, hurtigt og nemt at bruge, så er det sku' ligemeget hvad det hedder.

Jeg er novice på Linux og *BSD og har planer om at oprette nogle Servere samt en GateWay i baglokalet, men det falder nok ikke på plads før sommeren 2000, ... jeg har ikke tid. Arbejde, ny bolig og nyfødte børn fylder min TimeManager :-))

Torben G. Hansen
tgh@hotel.prosa.dk
tgh@dst.dk