Load Balancing

From: Søren Klintrup (none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 05 Mar 1999 - 12:16:17 CET

From: "Søren Klintrup" <none@bigchief--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Load Balancing
Date: Fri, 5 Mar 1999 12:16:17 +0100

Er det muligt at køre Load Balancing på FreeBSD ???

Jeg ved at det kører fint på Windows NT (skal bare lege lidt i registry :) - og vil nu gerne prøve det på FreeBSD ...

Derudover .. hvad siger FreeBSD til SMP dvs. mere end 1 processor... jeg overvejer at købe et gammelt ASUS SMP board til std. Pentium processor ... mest for at lege med det - men det er jo ik så fedt hvis FreeBSD ik ka bruge det :) ...

MVH
Søren Klintrup

Ps. er der nogle der har en gammel P90 processor liggende de skal af med ? :)