Re: Webside

From: Michael Larsen (none@MLarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 1999 - 00:25:46 CET

Date: Mon, 01 Mar 1999 00:25:46 +0100
From: Michael Larsen <none@MLarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Webside

Jeg regner med at have en dansk version af BSD/DK siden klar mandag...

Iøvrigt: Herligt med "ON99", det er da en oplagt måde at øge kendskabet
til *BSD, selvom det nok bliver lidt svære omend umuligt at få
en "stand" der (økonomisk).
Kunne vi evt. lokke nogle talere til at snakke om emnet??
Er der nogle der har nogle kontakter, eller mod på (erfaring til) det???

/Michael

--
     Michael Larsen / mlarsen@tech-nic.net \ www.tech-nic.dk
-= Member of *BSD-Dk USER GROUP | http://hotel.prosa.dk/bsd-dk =-