Sv: Gode råd ønskes om IMAP

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Jun 1999 - 21:45:06 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Sv: Gode råd ønskes om IMAP
Date: Sun, 27 Jun 1999 21:45:06 +0200

Nå, jeg fandt en metode til at holde folks postkasser i home.

Installeret QMail, med Mailbox format, for hver bruger lave jeg så en symbolsk link i /var/mail til deres Mailbox fil i home.

Jeg er ved at skrive en howto, er der egentligt ikke andre der gør sig i slige sager i BSD gruppen ? jeg tænkte på at få samlet dem på vores webside !?

M.v.h
Kenneth Karlsson
CDS / CCA
Member of *BSD/Dk - http://www.bsd-dk.dk