Re: [FreeBSD:network:TRing]: help

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Jun 1999 - 12:16:42 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: [FreeBSD:network:TRing]: help
Date: Wed, 2 Jun 1999 12:16:42 +0200

>19990421-CURRENT, kører jeg et 3118 kort på, kun med det problem, som jeg
> Hmm: måske skulle jeg prøve 1990421, fordi:
>oltr0: receive error. (ReceiveStatus=3)
>oltr0: receive error. (ReceiveStatus=3)
>oltr0: receive error. (ReceiveStatus=3)
>^--- repeat every ~10 seconds ---^
>
> ... og al trafik stopper (f.eks.: FTP) / hænger efter 10-50 Kb.

Hmm, dette har jeg også prøvet, da jeg kørte med mit PCI kort. Jeg snakkede
med Nicolai og Larry Lile om det, og vi kom frem til, at det måske kunne
være et bios/firmware problem på kortet?
Ved du hvordan man opgraderer, jeg har nemligikke haft tid til at kigge på
det.

>Jeg får også: adapter not ready to be opened (9), når jeg ifconfig'er
>den på først gang... med if'en kommer op alligevel.

Hmm, jeg får aldrig fejl ved ifconfig (efter login !!!).

>Hvad er din setup ?

Hvad vil du vide?