Re: Well hello!

From: Jan E Staff (none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Jan 1999 - 20:44:10 CET

Date: Fri, 22 Jan 1999 20:44:10 +0100 (CET)
From: Jan E Staff <none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Well hello!

On Wed, 20 Jan 1999, Philippe Regnauld wrote:

> Hvad bruger du i stedet for FreeBSD ?

Jeg kører med Linux (RedHat).

> Det må være -- jeg har ikke prøvet. Du skal pas på versionen af
> Gcc (2.7.2.1 OK) og binutils (til cross-compiling) du bruger.

Så vil jeg på et tidspunkt prøve det. Jeg har en disk liggende med
FreeBSD, som jeg agter at sætte ind i en 486'er jeg også har liggende. Den
er dog lidt langsom, så det er bedre at få en hurtigere maskine til at
kompilere kernen. Og ja: jeg ved det er nemmere at sætte FreeBSD disken i
den hurtige maskinen, men så bliver det jo også for nemt...

> 1. Mutual help (tips, tricks, Q&A)
> 2. Promotion (articles, conversion of new people)
> Install parties
> 3. Eat :-)
> --
> -[ Philippe Regnauld / Sysadmin ]-

Sounds good.

Angående mødet der er omtalt, så har jeg nok ikke mulighed den dag, men
det skal jo ikke forhindre jer andre i at mødes.

mvh Jan