Re: HEADS UP -- møde Lordag

From: Soren S. Jorvang (none@soren--t.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 Feb 1999 - 19:39:44 CET

Date: Wed, 3 Feb 1999 19:39:44 +0100
From: "Soren S. Jorvang" <none@soren--t.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: HEADS UP -- møde Lordag

On Wed, Feb 03, 1999 at 06:20:00PM +0100, Philippe Regnauld wrote:
> 2. Skal jeg reservere hos en restaurant ?

Jep - god mad! :-)

> 3. Info:
>
> Her er adressen igen:
>
> PROSA
> Ahlefeldtsgade 16
> 1359 K
> (Nørreport Station)
>
> Der er mange gode restaurant og værtshus i området :-)

Fint :-)

Flere har naevnt klokken 14 som tidspunkt. Det er lige saa godt som
et hvert andet for mig, saa medmindre det giver problemer for nogen,
synes jeg bare, vi skal sige klokken 14.

Der lader ikke til at vaere saa frygteligt mange her paa listen.
Med mindre nogen protesterer, vil jeg kort annoncere sammenkomsten
paa dk.edb.unix .

> Lige nu har jeg:

> [...]
       2.1. Sjov lille (relevant) gave fra Soren til de fremmoedte :-)

--
Soren