Keeping up with FreeBSD

From: Morten Seeberg (none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Apr 1999 - 22:52:53 CEST

From: "Morten Seeberg" <none@morten--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Keeping up with FreeBSD
Date: Wed, 28 Apr 1999 22:52:53 +0200

Jeg kunne godt tænke mig at lade en af mine maskiner køre en form for
internt mirror derhjemme.
Dertil kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad i synes ville være den bedste
metode til dette (båndbredde er ikke et problem, jeg tager den med på
arbejde en gang imellem).

=================
Jeg vil gerne fx. have et total image af nogle af de nyeste snapshots (det
skal være sådan, at jeg bare
kan slette et ældre og bede min "løsning" om at hente et nyt).

Jeg vil gerne have et komplet packages sæt (så de skal hentes med de
korrekte links, så det er nemt
at installere).

Jeg vil også gerne have nyeste 2.2.8-STABLE og 3.1-STABLE liggende (evt.
også med packages
i rigtigt format).

Så vidt som jeg har forstået brugen af CVS - utils til at gøre dette, så er
det svært at udvælge?

Derfor er løsningen måske et godt BSD FTP program, som kan håndtere links?