Rettet pressemeddelse

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Apr 1999 - 19:53:57 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Rettet pressemeddelse
Date: Sun, 25 Apr 1999 19:53:57 +0200

Jeg har rettet lidt i pressemeddelsen, efter ønsker her i listen, sidste chance kl. 00.00, der ryger den afsted med e-mail.

Jeg forestiller mig en ledetekst i mailen som følger;

"

P R E S S E M E D D E L S E
*BSD UNIX, en Open Source unix der ikke må overses.
I DK er nu opstartet en BSD UNIX brugergruppe, læs mere i vedlagte web-side om vores de forskellige versioner, og vores deltagelse i Open Networks 99.

 -= *BSD - The Power To Serve =-

"

Det forekommer mig at OpenBSD og NetBSD ikke har et slogan (the power to serve) ?, så vi tager dem ind under FreeBSD, alle BSD udgaver er vel hovedsageligt til servermiljøer !?

Kenneth Karlsson
CDS / CCA /
- I love WindowsNT ! -
Member of *BSD/Dk - http://hotel.prosa.dk/bsd-dk