Re: Pressemeddelse

From: Christoffer Walther (none@cwalther--r00t.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Apr 1999 - 00:24:08 CEST

Date: Sat, 24 Apr 1999 00:24:08 +0200
From: Christoffer Walther <none@cwalther--r00t.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Re: Pressemeddelse

Linux har jo egentligt osse et "port system", nemlig src rpm's.

Iøvtigt er det vel lidt forkert at sige at BSD er nedarvet fra AT&T unix. Selvom alle Unix varianter i princippet
nedstammer fra AT&T, så er det almindeligt at skelne imellem AT&T SYS V og BSD.

Btw, check ud den nye biograf film "The Matrix" når den får premiere, den er for vild!

// CW