Fwd: "Re: Fwd: "[DKUUG] Tilmelding til ON99 er nuåben" <hans@dkuug.dk>" <kristian@vilmann.com>

From: Philippe Regnauld (none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 15 Apr 1999 - 10:18:06 CEST

Date: Thu, 15 Apr 1999 10:18:06 +0200
From: Philippe Regnauld <none@regnauld--deepo.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: "Re: Fwd: "[DKUUG] Tilmelding til ON99 er nuåben" <hans@dkuug.dk>" <kristian@vilmann.com>

        Mere info.

-----Forwarded message from Kristian Vilmann <none@kristian--vilmann.com.lh.bsd-dk.dk>-----

From: Kristian Vilmann <none@kristian--vilmann.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Fwd: "[DKUUG] Tilmelding til ON99 er nuåben" <none@hans--dkuug.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: regnauld@deepo.prosa.dk
Date: Wed, 14 Apr 1999 19:57:32 +0200

> Hvorfor står der at man kan kun tilmelde sig til en af
> de tre dage ? Gælder det også til dem der deltage i
> install-festen ?

Umiddelbart ja. Det er en begrænsning sat af styregruppens, for at give så
mange som muligt mulighed for at deltage.

Og dem der er med til install-festen er jo inde fredag, så begrænsningen
gælder også der.

> PS: Jeg har ikke hørt noget fra DKUUG vedr. en FreeBSD CD --
> og vi har ikke resourcer til at brænde CDer selv...

Trist. Hvor mange skal i bruge?
Jeg ved heller ikke lige hvordan det står til med Linux CD'ere.

> PPS: vi er 5 der kommer til FreeBSD install fest.

OK, Jeg giver beskeden videre. Ved lejlighed skal jeg nok også bruge jeres
email-adresser.

-----End of forwarded message-----

--
                                            -[ Philippe Regnauld / Sysadmin ]-