Tilmelding til ON99

From: Michael Larsen (none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Apr 1999 - 18:54:58 CEST

Date: Mon, 12 Apr 1999 18:54:58 +0200
From: Michael Larsen <none@mlarsen--tech-nic.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@hotel.prosa.dk
Subject: Tilmelding til ON99

Hej

ok, det kan godt være jeg har misset et eller anden, eller jeg
simpelthen bare er dum *GG*

Men jeg har lige et par pratiske spørgsmål...

1. Hvorfor kan man kun være der EN dag??
2. Der er vel ikke meningen at VI skal slæbe maskiner med ??? eller
hvad?

/Michael Larsen

--
     Michael Larsen / mlarsen@tech-nic.net \ www.tech-nic.dk