Re: FreeBSD og Ethernet kort

From: Søren Klintrup (none@bigchief--dalnet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Apr 1999 - 12:30:40 CEST

From: Søren Klintrup <none@bigchief--dalnet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD og Ethernet kort
Date: Mon, 12 Apr 1999 12:30:40 +0200

Jeg ville nok foreslå 3com Fast Etherlink XL eller Intel Pro 100+ adapteren ....

Jeg ved ikke hvordan Intel Adapteren performer under FreeBSD, men bruger den i min NT box hvor den kører upåklageligt.

Jeg bruger selv 2 stk. 3com Etherlink III kort i min Server/Router som dog er ISA kort, men disse kører også utrolig stabilt ..

3com Fast Etherlink XL kortet bruger jeg i min egen private maskine, som både kører 98, FreeBSD og når jeg er i humør til det ryger der også NT ind på den ...

Jeg har haft fået et Realtek 8029(AS) kort, det kørte også, men var alt for ustabilt til mig, og har også forsøgt mig med 8039 (100 Mbit) kort, men disse er heller ikke gode nok efter min mening ..

/Søren