ON99 CD og alt muligt andet !

From: Kenneth Karlsson (none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Apr 1999 - 21:52:36 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--bitnisse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: ON99 CD og alt muligt andet !
Date: Tue, 6 Apr 1999 21:52:36 +0200

Nåååååå rødder, er vi i gang med tankerne omkring ON99 cd'en ??

Hvormange kommer, og hvilke dage .... ??

Skal vi holde et gruppemøde inden for kort tid om ON99 ??

Hvordan går det med Usercounteren ??

Hvordan går det med domainnavnet ??

Det forekommer mig vi har en del uafklaret spørgsmål .....

Jeg kunne tænke mig at det var en ide med de dersens pressemeddelser, hvori det vil fremgå at vi er præsenteret på ON99, og så kunne vi måske skippe en af de dersens cd'er med , men tid er som sædvanlig en mangelvare ??

Jeg tillader mig at forfatte en kort pressemeddelse, og sender den hertil gruppen til udtalelse, og hører jeg intet inden 2 dage efter i har fået den, sender jeg dem til den liste som jeg ligeledes vedlægger, nu skal vi altså have noget gang i det her !

M.v.h
Kenneth Karlsson