Indkaldelse til BSD-DK ekstraordinær generalforsamling 2011, onsdag den 12. oktober i Symbion

From: Thomas Steen Rasmussen <thomas_at_gibfest.dk>
Date: Mon, 19 Sep 2011 21:03:18 +0200
To: announce_at_bsd-dk.dk

Hej alle,

Der indkaldes hermed til ekstraordinær generalforsamling
2011 i BSD-DK. Vedtægterne siger at GF altid skal holdes i
august måned. Det når vi ikke, så derfor denne indkaldelse
til ekstraordinær generalforsamling i oktober. Jeg skal på
bestyrelsens vegne beklage den sene GF, vi har tydeligvis
ikke fået prioriteret det højt nok. Jeg vil derfor gerne
opfordre medlemmer med fritid til overs til at stille op til
bestyrelsen, så aktivitets niveauet kan få et løft.

Generalforsamlingen afholdes onsdag d. 12 oktober 2011
i Symbion.

Adressen er:

Symbion, lokale M6
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

Nærmere lokale bliver oplyst senere. Foreløbig tidsplan:

19:00 Velkommen
19:15 Generalforsamling

  DAGSORDEN
    1. Valg af dirigent og referent
    2. Konstatering af om generalforsamlingen er lovligt indkaldt
    3. Bestyrelsens beretning
    4. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab
    5. Fremlæggelse og godkendelse af budget
    6. Valg til bestyrelsen
    7. Eventuelt

20:00 Uformel snak samt konstituering af bestyrelsen
21:00 Tak for i aften

Vel mødt,

På vegne af bestyrelsen,
Thomas Steen Rasmussen / Tykling