BSD-DK Hyggemøde D. 26/10 kl. 19 på Lord Nelson

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Oct 2006 - 09:41:11 CEST

Date: Thu, 05 Oct 2006 09:41:11 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  announce@bsd-dk.dk
Subject: BSD-DK Hyggemøde D. 26/10 kl. 19 på Lord Nelson

Hej Folk
Tiden går, det er blevet efterår og nu er det tiden hvor man
går indenfor og hygger sig med et godt glas øl, en bsd snak og godt
selskab. Så hermed indkaldes der til BSD-DK Hyggemøde
Tors. D. 26/10 kl. 19 på:
Lord Nelson
Hyskenstræde 9, kld.
1207 København K
http://www.aok.dk/profile/28717

Jeg har tænkt mig at finde noget mad i nærheden, så hvis vi skal
mødes og fråde et eller andet pre-øl-mam, så hiv fat i mig.
Jeg kan nåes enten på irc (Logiztik), på 60897744 eller på mail.

Der bliver ikke bestilt bord på Lord Nelson, så tilmelding er
ikke nødvendig.

Vi sesh!

--
Med venlig hilsen / Best Regards