BSD-DK Hyggemøde D. 23/11 kl. 19 på Tjili Pop

From: Laust S. Jespersen <none_at_L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 03 Nov 2006 13:31:45 +0100
To: announce_at_bsd-dk.dk

Hej Folk
Så er det blevet vintertid og vi skal slæbe os ud i mørket, ind
og hygge os med et godt glas øl, en bsd snak og godt selskab.
Så hermed indkaldes der til BSD-DK Hyggemøde
Tors. D. 23/11 kl. 19 på:
Tjili Pop
Rantzausgade 28
2200 København N
http://www.aok.dk/profile/10259

Jeg har tænkt mig at finde noget mad i nærheden, så hvis vi skal
mødes og fråde et eller andet pre-øl-mam, så hiv fat i mig.
Jeg kan nåes enten på irc (Logiztik), på 60897744 eller på mail.

Der bliver ikke bestilt bord, så tilmelding er
ikke nødvendig.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen