Øl på tirsdag d. 2. august

From: Jonas Hauge <none_at_jonas--linein.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 26 Jul 2005 11:28:36 +0200
To: announce_at_bsd-dk.dk

Hep!

Da jeg dukker op i den halv-svenske del af landet her i næste uge, har
Flemming og jeg besluttet os for at tage på Nørrebro Bryghus på tirsdag
i næste uge (d. 2. august) kl. 19, for at få lidt godt øl.

Så var det at vi tænkte at der måske var andre der var interesserede i
at slutte sig til os?

For lige at have en fornemmelse af, hvor mange vi bliver, vil det være
rart med en mail til jonas_at_linein.dk.

Hvis der er interesse for det, kan der også findes ud af noget pre-f00d.

Vi ses :)

--
Med venlig hilsen
Jonas Hauge / PaB