LinuxForum 2005 & BSD-DK standen

From: Gregers Petersen <none_at_glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 21 Feb 2005 19:19:50 +0100
To: announce_at_bsd-dk.dk

Der er stadig enkelte ledige pladser paa vores brugergrupperstand - der
ved positiv tilbagemelding samtidig udløser en fribillet til LF2005

Send mail til bestyr_at_bsd-dk.dk

[ ] Ja, jeg vil gerne bemande BSD-DKs brugergruppestand til LinuxForum 2005,
     jeg har ikke billet til LinuxForum og skal derfor bruge en fribillet
[ ] Ja, jeg vil gerne bemande BSD-DKs brugergruppestand til LinuxForum 2005,
     jeg har allerede billet til LinuxForum
[ ] Ja, jeg vil gerne hjaelpe til paa BSD-DKs brugergruppestand en time
     eller to, jeg har allerede billet til LinuxForum

gregers/ (på vegne af bestyrelsen)