Happy Hacking Extra d. 14/4 kl. 19.00 (Igen med tema!)

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 02 Apr 2005 - 19:12:48 CEST

Date: Sat, 2 Apr 2005 19:12:48 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: announce@bsd-dk.dk
Subject: Happy Hacking Extra d. 14/4 kl. 19.00 (Igen med tema!)

Hej Alle

Onsdagens Happy Hacking var en stor success. Imidlertid endte vi
med en del hængepartier, så vi aftalte at afholde Happy Hacking
Extra d. 14/4 kl. 19.00 i Symbion M4.

Alle er som vanligt velkomne.

Hovedtemaet er igen at få det nye website i luften. Men folk er
selvfølgelig velkomne til at dukke op og rode med andet.

Indtil websitet er i luften, ligger der en lille Happy Hacking
intro her:
  http://www.batmule.dk/BSD-DK/HappyHacking.txt

          Vel mødt!
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---