Indkaldelse til generalforsamling 2004

From: Jens Fallesen <none_at_jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 21 Jul 2004 22:06:57 +0200
To: announce_at_bsd-dk.dk

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i BSD-DK torsdag den
12. august 2004 kl. 19.00 i Forskerbyen Symbion, lokale M4.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent
2. Konstatering af om generalforsamlingen er lovligt indkaldt
3. Bestyrelsens beretning
4. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab
5. Fremlæggelse og godkendelse af budget
6. Valg til bestyrelsen
7. Indkomne forslag
8. Eventuelt

Ad 4:

Regnskab: Realiseret Budget
                   0,00 0,00
Udgifter: 0,00 0,00
Årets resultat: 0,00 0,00

Balance:
Aktiver: 0,00
Passiver: 0,00

Bestyrelsen kan med tilfredshed konstatere, at budgettet er overholdt.

Ad 5:

Bestyrelsen foreslår uændret budget for det kommende år.

Ad 7:

Forslag skal være bestyrelsen i hænde senest den 3. august. Den endelige
dagsorden offentliggøres den 5. august på websiden og på
announce-listen. Bestyrelsen kan nås på <none_at_bestyr--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>.

Efter generalforsamlingen vil Phil Regnauld holde foredrag om
IP-telefoni ud fra følgende oplæg:

Der er mange der taler om IP telephony eller voice over IP (VoIP) - hvad
er det? Jeg er ikke ekspert men vil dække følgende områder:

- De generelle koncepter og begreber (FXO, FXS, channel banks, PRI/BRI/E1)
- H.323, SIP protokollerne
- Open Source IP PBX-softwaren "Asterisk"
- Soft phones, IP phones, ATAs

Så vil jeg lave en demo hvor vi konfigurerer et par IP telefoner, en ATA
med en traditionel telefon og en softphone, hvorefter vi ser, om vi kan
få det til at spille sammen.

Tilmelding nødvendig på adressen
http://www.bsd-dk.dk/events/eventdetails.php?event=21.

For vejvisning til Symbion, gå ind på siden http://tinyurl.com/4w3qv.

--
Jens Fallesen  <none_at_jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Gyvelvej 1, 4040 Jyllinge, Denmark, Tel. (+45) 32 86 18 99