Invitation: En aften med embedded systems

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Jan 2004 - 20:01:06 CET

Date: Fri, 2 Jan 2004 20:01:06 +0100 (CET)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: announce@bsd-dk.dk
Subject: Invitation: En aften med embedded systems

Tirsdag den 6. januar 2004 kl. 19.00 på Symbion:

BOF om Embedded Systems baseret på BSD

Vi kender vel alle til at køre BSD på vores servere og desktopmaskiner,
men hvorfor stoppe der?

Den komplette verdensdominans opnår vi ikke, med mindre vi også får
proppet BSD ind i alle mulige andre kasser, og det er der allerede folk,
der gør.

Jeg har selv rodet lidt med dette og kunne godt tænke mig at udveksle
erfaringer med andre. Så derfor arrangerer vi nu i BSD-DK en BOF (Birds Of
a Feather) om embedded systems baseret på BSD.

Har du selv rodet med embedded systems - overvejer du at gøre det - eller
synes du bare, at det kunne være interessant at diskutere med andre? Så
mød op på tirsdag på Symbion! Og tag gerne dit projekt (eller dine
projekter) med!

Vi beklager meget den utroligt korte varsel for dette arrangement, men da
Søren Kristensen, grundlæggeren af Soekris Engineering, meldte sin
interesse for at deltage, inden han skulle tilbage til USA, var det jo om
at slå til. Hvad er bedre til at trække folk til end berømtheder? :-)

Lad mig slutte med at nævne, at en BOF er et arrangement, hvor man viser
sine projekter frem og diskuterer muligheder og erfaringer med
hinanden. Der er altså ikke noget foredrag eller nogen formel agenda for
arrangementet - så du har alle chancer for at sætte dit præg på indholdet.

Praktisk information: