uptime(1)

From: Jon T. Erichsen (none@jte--BSD-DK.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 20 Aug 2001 - 11:07:13 CEST

Date: Mon, 20 Aug 2001 11:07:13 +0200 (CEST)
From: "Jon T. Erichsen" <none@jte--BSD-DK.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: announce@BSD-DK.dk
Subject: uptime(1)

Kaere BSD-venner,

Som bekendt naermer uptime(1) arrangementet sig med yderst hastige skridt.

I forbindelse med dette arrangement er der oprettet en mailing liste hvor
du kan melde dig til hvis du vil bidrage med ideer, hjaelp
under arrangementet eller evt. kender nogen som vil sponsorere BSD-DK's
stand til dette arrangement. Alle er velkomne.

Jeg er ansvarlig for BSD-DK's indsats til dette arrangement, og som jeg ser paa
det haenger BSD-DK's indsats til dette arrangement i en tynd traad. Der er mange
ting jeg skulle have gjort, men som jeg desvaerre ikke har naaet. Jeg er
selv en travl mand, men vores indsats til dette arrangement kan stadig naa at
blive til noget.

Jeg vil indkalde til et moede, hvor vi kan laegge vores strategi. Meld dig til
listen og giv lyd fra dig hvis du oensker at goere en indsats.

Du kan melde dig til uptime@bsd-dk.dk ved at sende en mail til majordomo@bsd-dk.dk,
med body 'subscribe uptime'.

Du kan laese om uptime(1) arrangementet her:

http://www.uptime1.dk/